Control de solucions d’accés i presència

Control d’accés
amb presència a temps d’empremta digital

Sistemes de
reconeixement del registre d’usuari

Control d’accés
amb targetes de proximitat

Lectors de temps preparat

Control d’accés de reconeixement facial

Aplicació a la gestió a través de mòbil

Accessoris: integrat lectors torns, portes i baranes

Integració en aplicacions d’altres fabricants

Control d’accés

Equipades amb el millor algorisme d’empremta digital del món, la solució de control d’accés de Supremaofrece funcions diferents del control d’accés d’alt nivell a un preu assequible i es basa en una estructura de control desmuntable per a una fàcil instal·lació.

La majoria d’ells altres sistemes de control d’accés existents tenen un sistema que requereix el lector de targetes de RF i panys electromagnètics-que s’instal·len a la porta-a ser connectat a un controlador i tendeixen a tenir una estructura de cablejats complicat. Quan el controlador està fora de servei, afecta a totes les portes que estan connectats al seu sistema de control central.

Però la solució de control d’accés de Suprem té un mecanisme d’empremta digital instal·lat a cada porta, que funciona com el seu propi controlador intel·ligent, aportant així una millor flexibilitat i seguretat. A més, extensió unitat segura I / O es pot instal·lar dins l’edifici per tal que els usuaris poden tenir un més segur.

Control de presència (signatura)

Empreses que es beneficien de la productivitat control sistemes quemejoran presència en el treball i la gestió dels empleats de la nòmina, des que el sistema permet que sàpigues en tot moment a quina hora han assolit els treballadors, a quina hora s’han anat i han estat producte que trenca durant la jornada laboral. De la mateixa manera, en el cas de productes és sortides a l’exterior (mèdic, per exemple), tindrà deinformes detallada de les raons i durada de les sortides.

També ens ajuden amb les funcions de supervisió en el càlcul de la indemnització per a ells viatges de negocis, treballs especials, vegades extres i torns de treball, a més de la pròpia factura de l’horari regular de l’empleat en el seu dia.

Les solucions deSuprema realitzat una autenticació d’empremtes digitals ràpid, permetent d’aquesta manera percebre immediatament els fitxatges sense crear embussos en les àrees de la signatura, fins i tot durant la punta de temps d’això demà o en les sortides de la tarda. A través de la informatització de les dades d’hores de treball generades pel sistema, el Departament de recursos humans també pot millorar el seu rendiment, per tenir més temps per a altres tasques que pot ser automatitzat excepte prsencia i processos de control d’accés.

També permet que una gestió centralitzada d’hores de treball dels empleats que treballen en diversos llocs diferents, enviandose a la central a través d’internet o amb dispositius mòbils.

Terminals

Biostation 2

Biostation T2

Biostation L2

Biostation A2

Biolite Net

Bioentry Plus

Bioentry W

Facestation

X-Station

Xpass

Xpass S2

Programari de control d’accés i presència

Fàcil d’utilitzar

Sincronitza automàticament d’usuari
Les noves addicions, supressions i modificacions als usuaris de dades al servidor se sincronitzaran automàticament en els dispositius configurats en el sistema.

 

Descobriment automàtic del dispositiu
La funció permet que plataforma detecta tots els dispositius connectats a la xarxa IP per la seva configuració i instal·lació.

 

Notificació d’actualització automàtic mitjançant núvol
BioStar 2 rep la notificació d’actualització de sistema a través del servei basat en núvol. Totes les actualitzacions que podeu instal·lar és amb només uns clics o automàticament, segons la configuració del sistema.

Característiques bàsiques

  • Programari basat en el control d’accés de client web (Internet Explorer i Chrome) amb base de dades de SQLite.
  • Dóna suport a fins a 1.000 terminals de xarxa i permet el registre d’usuari amb un terminal connectat per USB al PC (USB BioMini Terminal).
  • Suports anti-passback funció escena.
  • Up d’empremta digital 10 per usuari i 128 grups d’accés.
  • Dues versions de programari: lliure i estàndard.
  • La norma permet la funcionalitat addicional per a control d’accés:
  • Distribució per àrees (fins a 100 zones).
  • Programació de hores de Pany de la porta.
  • Connexió amb sistemes de detecció d’incendis.

Preparat per a aplicació mòbil

L’aplicació BioStar 2 mòbil per a control d’accés utilitza BioStar 2 núvol a través de l’API. Està dissenyat per interactuar amb el local 2 BioStar mitjançant el servidor API BioStar 2 i permet als usuaris accedir al servidor remotament i realitzar les operacions de l’usuari/sistema i el seguiment del sistema en qualsevol moment i en qualsevol lloc. L’ús de l’API BioStar 2 manté la integritat de la seguretat del servidor durant accés remot

Millores

 El mòdul de control d’accés millorat de BioStar 2 inclou diversos clau d’actualitzacions. Ara dóna suport a funcions de control d’accés avançades que permeten el disseny de solucions més complexes. Millora de la usabilitat permet assignar als usuaris accedir a grups i configurar el nivell d’accés de manera més simple per a un desenvolupament més ràpid.
El mòdul de control d’accés i presència també ofereix el funció per importació / exportació de ID targetes i grups d’usuaris per proporcionar grans avantatges a l’usuari.

Tutorials en vídeo

binari

Av. del canal, 7

25230 Mollerussa.

Tel.: 973 711 715.

Email: info@binari.cat

Nom (requerit)

Correu electrònic (requerit)

Qüestió

Missatge

Àrea de descàrrega

DESCÀRREGA DE CATÀLEGS

RESOL PREGUNTES FREQÜENTS