Buscaclientes – gestió dels clients a l’espera

Model de la targeta

model de Disc

Model de disc

Model de prim

Obres com

• Quan el seu restaurant està ple i no hi ha llista d’espera, o si és un ràpid, el client recull l’ordre Després de pedir-ho, el personal de l’establiment ofereix al client un avis. Així client acollir o l’establiment sigui l’olla, mentre espera que sigui assegut o recollir ordre, enfront de la pista en un joc de bitlles, seu multi-billion arrodonir a un camp de minigolf…

• El director anomenada client prement campanades un transmissor base nom, quan taula / comanda és oposat.

• El representant del client un vibracio/OS/il·luminació en del senyal que IUD que cal anar et, ja que la taula / comanda és oposat.

Augmentar

 

  • Dels espinós la satisfacció del client
  • Rotació de taules
  • Facturació
  • Lleialtat

Reduir

 

  • Llargues cues
  • Entrades i país
  • Desapareguda em veus
  • Costos

Sector

  • Restaurants – comunicació entre cocina-camareros jo clientes-camareros jo cambrers amb els clients per a la gestió de cues
  • Hotels – país de diferents sals de l’Hotel a petició de servei.
  • Casinos des d’habitacions – país de joc de màquines de personal, gestió de cues per joc, etc..
  • Hospitals que cliniques, la comunicació entre l’associació mèdica que infermeres pacients, gestió de cues als pacients.
  • Residències – crida dels pacients que infermeres amb control de temps.
  • Indústria – comunicació interna entre personal, polsadors per una maquinària, etc.

  • Supermercats –comunicació entre personal, pessigant per personal, gestió de cues.
  • N-comunicació interna entre els contactes, polsadors per multimetres, prestatges, etc.
  • Gimnasos –crida personal als clients revisat, demani tovalloles, etc.
  • Spa –crida des client personal serà ates.
  • Casos – crida a sol·licitud de servei de l’habitatge de diferents estades.
  • Ajuda en servei –crida per ajuda a solitär per a persones que necessiten ajuda

Tutorials en vídeo

Comprensióserveis de núvol

Servidor com abans de 2016 que Active Directory Tutorial

72dpi

Agramunt C/Clos, 21
25310 Lleida.
Tel.: 973 390 660.
Email: info@72dpi.cat

Nom (requerit)

Correu electrònic (requerit)

Qüestió

Missatge

Àrea de descàrrega

RESOL PREGUNTES FREQÜENTS

CATÀLEGS